Лікування зубів

Ендодонтія і реставрація в Royal Dental відбувається на високому рівні, за допомогою надсучасного обладнення. Звучить банально, правда? Опишемо просто і доступно.

Лікуванням зубів займається професіонал, який спрямовує свою роботу тільки в цьому напрямку.

Найкращий спеціаліст – це спеціаліст вузького профілю, особливо в такому скурпульозному напрямку – як ендодонтія. В цьому йому допомагає візіограф і ендомотор.  За допомогою візіографа лікар має можливість побачити ситуацію і обєктивно розглянути її. Ендомотор допомагає максимально розширити і запломбувати канал.

Реставрація в Royal Dental теж на високому рівні, в цьому нам допомагають сучасні матеріали і навчання стоматолога на висококваліфікованих практичних курсах і семінарах. І найголовніше, тісна взаємоспівпраця з зубними техніками.

Пацієнт має можливість побачити безліч клінічних випадків (до і після лікування), бути впевненим в професіоналізмі команди Royal Dental.

Телефонуйте: (096) 313 67 88

Лікування зубів у Львові

Терапевтичне лікування зубів – це цілий комплекс процедур, спрямованих на лікування та профілактику захворювань зубів, а також усунення їх негативних наслідків. Основним завданням терапевтичного лікування в стоматології є боротьба з каріозними ураженнями і боротьба із захворюваннями некаріозного походження.

Серед найпоширеніших проблем:

– Карієс будь-якого ступеня;

– Пульпіт;

– Періодонтит;

– Підвищена чутливість зубів;

– Клиновидні дефекти;

– Ерозія емалі;

– Зуби швидко зношуються;

– Захворювання, спровоковані неправильним обміном речовин і нестачею мінералів та вітамінів.

Лікування карієсу, ендодонтія (лікування каналів)

Залишки їжі в порожнині рота – це найкраща основа для утворення карієсу. Тому недосконала гігієна – найбільш розповсюджена причина його появи. Хоча й далеко не єдина.

Зазвичай на початковому етапі страждає емаль зуба, далі ураження поглиблюється і доходить до м’яких тканин. Якщо вчасно не зупинити цей процес, то надмірно пошкоджений зуб доведеться видаляти. Саме тому своєчасний огляд та лікування – секрет здорової посмішки.

– Карієс на ранньому етапі не потребує складного втручання. Достатньо простих відновлювальних процедур, які відбудують заново пошкоджену структуру емалі.

– При лікування більш складних форм використовуються анестезія. Після цього видаляються зруйновані тканини зуба, необхідна зона очищається і туди встановлюється пломба.

За призначенням пломби бувають:

– Тимчасові. Використовуються для тимчасової ізоляції порожнини при застосуванні лікувальних препаратів, тощо. Ставиться лише при відсутності загрози розвитку пульпіту. Для їх виготовлення використовуються менш міцні матеріали, що дозволяє лікарю легко видалити тимчасове пломбування.

– Постійні. Постійні пломби, виконані з якісного матеріалу та поставлені з дотриманням всіх правил, покликані триматися протягом багатьох років і навіть десятиліть.

За складом пломби бувають металеві із амальгами, цементні фосфатні, цементні склоіономерні, пластмасові та композитні, фотополімерні, тощо.

Окрема категорія – вкладки, проміжна ланка між пломбами та протезами. Це готові пломби, які лікар фіксує у порожнині за допомогою композитного матеріалу. Принцип використання нагадує встановлення коронки.

Реставрація зубів у Львові

Стоматологічна клініка Royal Dental у Львові пропонує цілий спектр послуг з реставрації зубів та лікування карієсу. Ми використовуємо виключно високотехнологічне та надсучасне обладнання, професійні інструменти та кращі матеріали.

Терапевтичні методи лікування в більшості випадків передбачають видалення пошкоджених тканин і їх заміщення штучними матеріалами (пломбування зубів), ремінералізацію зубної емалі, механічне відновлення і реставрацію пошкоджених зубів, тощо. Зазвичай навіть для усунення однієї проблеми різні процедури необхідно комбінувати між собою.

Наші лікарі легко впораються із проблемами любої складності, як у дорослих, так і у дітей. Ендодонтія у Royal Dental – це індивідуальний та поетапний підхід, від діагностики та консультування до найскладніших процедур. Отримати бездоганну посмішку тепер ще легше.

Замовити дзвінок
Чекаю дзвінка!