Професійна гігієна

Професійна  гігієна  потрібна всім. Наскільки часто – Вам скаже спеціаліст після огляду. Відвідування  стоматолога і професійна гігієна вбережуть Вас від розвитку захворювань порожнини рота. Якщо Ви регулярно проходите процедуру в Royal  Dental – Ваші зуби здорові.

Регулярність профілактики забезпечує її ефективність. Самостійно оцінити стан емалі Ви не зможете. Адже найбільш уразливі внутрішні частини зуба, ті, які нам важко побачити в дзеркалі. Найчастіше саме там і з’являється наліт. Не нехтуйте чисткою зубів, якщо не хочете скористатися протезуванням, імплантацією або реставраціями завчасно.

Стоматологічний центр Royal Dental пропонує Вам два типи професійного чищення: ультразвуковий і чищення зубів за допомогою Air Flow.

Вартість гігієни ротової порожнини від 500 гривень

1. Ультразвукова чистка проводиться в 2 етапи: чистка ультразвуком і подальша поліровка зубів. Це традиційна процедура. Вона проводиться за допомогою спеціального апарата – ультразвукового скалера.
Ультразвукова чистка забезпечує ефективне видалення твердого нальоту і зубного каменю, а також – ефективну профілактику захворювань ясен і пародонту.

2.  Чищення зубів за допомогою Air Flow

Процес ділиться на кілька етапів: зняття зубних відкладень, шліфування, полірування поверхні зуба та  фторування. Для цього виду чищення  в нашому центрі  Royal Dental використовуємо найсучасніше обладнання – апарат для професійного чищення AIR- FLOW.

Він очищує емаль від більш м’яких відкладень – плям, нальоту. За допомогою потоку частинок, що надходять під тиском з кінчика інструменту. Ці частки не тільки очищають поверхню зуба, але і полірують її. Після чищення за допомогою Air Flow зубки стають гладкими, а наліт з’являється в кілька разів повільніше.

Телефонуйте: (096) 313 67 88

Професійна гігієна ротової порожнини у Львові

Після прийому їжі на зубах залишаються її залишки, якими живляться бактерії в ротовій порожнині. Їжа та органічні бактерії стають одним цілим, що й утворює наліт. Якщо його не прибрати своєчасно, то згодом він накопичується, твердіє та утворює міцний зубний камінь.

Зубний камінь з’являється в наступних випадках:

– Неправильне харчування;

– Неправильний вибір зубної пасти чи щітки;

– Неправильна гігієна ротової порожнини;

– Постійне розжовування їжі на одну сторону;

– Порушений обмін речовин;

– Паління.

Тверді відкладення травмують та викликають запалення ясен. Відчувається печіння, неприємний запах з рота. Ясна починають кровоточити. Активно розвиваються бактерії, зубний камінь збільшується і проникає вглиб ясен, руйнуючи їх.

Саме тому своєчасна професійна гігієна зубів – далеко не забаганка, а повсякденна потреба кожного, хто небайдужий до свого здоров’я та краси.

Види послуг: ультразвукова, Air Flow чистка

Існує кілька основних методів чистки зубів від каменю:

– Ультразвукова чистка зубів. Поверхня емалі очищається спеціальним ультразвуковим скалером. Процедура безболісна, емаль не травмується і не пошкоджується. Ясна і зуби будуть надійно захищені від можливих запальних процесів та карієсу. Чистка видалить наліт з зубів та з важкодоступних ділянок порожнини рота. В той же час можна досягти помітного відбілювання. Протипоказання – молочні зуби, наявність дентальних імплантів, аритмія, астма, гіперчутлива емаль.

– Air Flow чистка. Гігієнічна процедура, що дозволяє швидко та безболісно позбавитися пігментованого м’якого нальоту. Спеціальний апарат подає мілко дисперсійний струмінь води у суміші з порошком та повітрям. Ефект такої чистки – не абразивний, а поліруючий. Лікар обробляє не лише передню поверхню зуба, а й проміжки та важкодоступні місця. Наявність коронок чи вінірів не заважає процедурі. Протипоказання – бронхіт чи астма, підвищена чутливість зубної емалі. Процедура проходить безболісно і м’яко, вона проводиться без анестезії.

Якісна своєчасна чистка – запорука свіжості та здорової мікрофлори ротової порожнини. Також чистка є профілактикою пародонтозу та підготовкою до відбілювання чи інших процедур.

Професійна чистка зубів від каменю у Львові

Стоматологічна клініка Royal Dental у Львові пропонує професійну чистку зубів від нальоту, м’яких та твердих відкладень, тощо. Регулярний догляд – найкраща профілактика карієсу та серйозніших проблем.

Під час огляду та консультації наші лікарі допоможуть обрати найнеобхідніші процедури, щоб швидко, комфортно та безболісно досягти бажаного результату. Використовувана апаратура і технології відповідають європейським стандартам і вимогам.

Професійна гігієна ротової порожнини допоможе:

– Позбутися зубного каменю;

– Видалити плями від кави, чаю і тютюну;

– Повернути зубам природний білий колір та гладкість;

– Позбавитися бактерій та захистити зуби від карієсу.

Ми використовуємо виключно професійне обладнання, щоб всі послуги були не лише ефективними, а й максимально комфортними. З Royal Dental легко забути про страх стоматологів та нарешті отримати омріяну бездоганну сяючу посмішку.

Замовити дзвінок
Чекаю дзвінка!